09128000922

دسته گل ساقدوش

دسته گل ساقدوش

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

دسته گل ساقدوش

یکی از ملزومات هر عروسی داشتن ساقدوش است. ساقدوش ها معمولا از دوستان نزدیک و صمیمی عروس هستند. اگر که شما هم برای مراسم عروسیتان ساقدوش دارید حتما می دانید که ساقدوش ها به جز لباس، لازم است که گل هم داشته باشند.

گل ها انواع مختلفی دارد که شما می توانید برای ساقدوش خود از دسته گل، حلقه ی گل و مچ بند استفاده کنید. در این میان حلقه ی گل از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اگر که انتخابتان دسته گل است بهتر است که دست گل عروس با دسته گل ساقدوش ها متفاوت باشد. حتی اگر رنگ یکسانی انتخاب می کنید دسته گل عروس را با سایز بزرگ تری سفارش دهید. بسیاری از عروس ها دوست دارند رنگ گل های عروس وساقدوش ها یکسان باشد، اما بعضی ها نیز معتقدند گل عروس باید متقاوت با گل ساقدوش ها باشد.

برای انتخاب رنگ گل ساقدوش ها بهتر است به رنگ دیزاین مراسم و همچنین لباسی که قرار است بر تن کنند و یا اکسسوری که استفاده کنند، دقت کنید تا با آنها هماهنگ باشد.

همچنین انتخاب مچ بند به عنوان گل ساقدوش ایده ی جدید و نویی است. اگر این مچ بند ها با روبان و مروارید و تور هم تزئین شوند زیبایی آن را چند برابر خواهند کرد. از محاسن مچ بند به عنوان گل ساقدوش می توان به سبکی آن و حمل آسان آن نیز اشاره کرد.

اما بهتر است در این زمینه با خود ساقدوش ها هم مشورت کنید و نظر آن ها را هم بخواهید زیرا آن ها داوطلبانه بدون درخواست چیزی در روز عروسی پا به پای شما، قدم بر می دارند و شما را همراهی می کنند. این مشورت نوعی تشکر از آن ها هم می شود و آن ها را خوشحال می کند.

 

دسته گل ساقدوش -6

دسته گل ساقدوش -8

دسته گل ساقدوش -5

دسته گل ساقدوش -4

دسته گل ساقدوش -3

دسته گل ساقدوش -2

دسته گل ساقدوش -1

دسته گل ساقدوش