09128000922

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

انتخاب ساقدوش برای عروسی

یکی از انتخاب های هیجان انگیز اما پر از استرس برای عروس و داماد ها، انتخاب ساقدوش برای عروسی است.
زیرا ساقدوش ها بر خلاف تصور عموم تنها برای زیبایی مراسم و عکس ها نیستند و وظایفی بر دوش آن ها قرار می گیرد که باید از پس آن ها بربیایند.
ساقدوش ها اولین وظیفه ای که بر عهده دارند این است که کنترل امور را به دست گرفته و نکات لازم را به عروس و داماد یاد آور شوند. آن ها باید عروس و داماد را در آماده شدن همراهی کنند و از استرس آن ها برای مهم ترین شب زندگیشان بکاهند. از دیگر وظایف ساقدوش ها نگهداری هدایا، وسایل عروس و داماد و انجام کلیه امور مربوط به آن ها است. همچنین آن ها باید سعی در ایجاد شور و هیجان در مراسم داشته باشند.

تعداد ساقدوش ها باید با توجه به میزان حجم کارهای روز عروسی شما انتخاب شود. اگر که عروسی مجللی پیش رو دارید و برنامه های زیادی برای جشنتان چیده اید بهتر است حداقل سه جفت ساقدوش داشته باشید. اما اگر عروسی شما کوچک و صمیمانه هستحتی شاید لازم نباشد هزینه ی ساقدوش را متحمل شوید.

هزینه ی لباس ساقدوش ها در صورت تمایل و داشتن بودجه ی کافی به عهده ی عروس و داماد است. اما می توانید رنگ و مدل مد نظر خود را به ساقدوش ها بگویید تا لباس خود را با توجه به رنگ و مدل انتخابی شما خریداری کنند. بهتر است برای لباس ساقدوش ها با خود آن ها هم مشورت کنید و از آن ها هم نظر بخواهید.

هماهنگی لباس ساقدوش ها با دسته گل عروس و همینطور تم مراسم هارمونی زیبایی را ایجاد می کند. اما به خاطر داشته باشید که در همه موارد از لباس ساقدوش ها و نحوه ی رفتار کردنشان باید به فرهنگ دو خانواده توجه کنید.

اگر که بخواهید در انتخاب ساقدوش ها جسارت به خرج دهید و حس خوبی تا پایان برگزاری مراسم همراهیتان کند به شما پیشنهاد می دهیم به جای انتخاب زوج های جوان به پدر و مادر خود درخواست همراهی بدهید. انتخاب پدر و مادر به عنوان ساقدوش شاید بتواند تشکر کوچکی باشد 
از کسانی که شما را از بدو تولد تا به امروز حمایت کرده اند.

 

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی

انتخاب ساقدوش برای عروسی