09128000922

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی مراسم عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

گل آرایی مراسم عروسی

امروزه گل آرایی مراسم عروسی یکی از ارکان اصلی برای مراسم به حساب می آید.

گل ها یکی از زیباترین گزینه ها برای تزئین فضای جشن عروسی هستند. خصوصا که به مراسم عروسی حس و حال عاشقانه و رمانتیک می بخشد.
از مهم ترین قسمت ها برای گل آرایی مراسم عروسی می توان به ورودی باغ تالار یا عمارت، جایگاه عروس و داماد، میز میهمانان، میز شام، طاق کیک و سفره عقد اشاره کرد.
برای یک گل آرایی بی نقص باید به انتخاب گل ها دقت شود.
این که چه گل هایی را دوست دارید؟
چه گل هایی در فصل برگزاری مراسمتان موجود است؟
ماندگاری گل ها چقدر است؟
یکی رنگ را انتخاب می کنید یا ترکیب چند رنگ؟
و...
نکته ی مهم دیگری که باید در انتخاب گل ها لحاظ شود، این است که رنگ گل ها حتما متناسب با باغ یا سالن و همچنین با سبک و تم مراسم عروسیتان باشد. برای گل آرایی میز میهمانان سعی کنید از گلدان و گل های پایه کوتاه استفاده کنید تا جلوی دید میهمانان را نگیرد.
دقت کنید که برای گل آرایی فضا از گل های معطر استفاده نشود زیرا ممکن است برخی به عطر و گرده ی گل حساسیت داشته باشند و دچار سردرد و آلرژی شوند. شما می توانید در صورت تمایل از گل های معطر برای دسته گل خود استفاده کنید.

برای انتخاب دسته گل هم باید به اندامتان توجه ویژه ای داشته باشید. به طور مثال اگر ریز نقش هستید و دسته گل بزرگ و آبشاری سفارش دهید خودتان و لباستان زیر دسته گل پنهان می شوید. با توجه به سبکی که برای برگزاری مراسمتان در نظر گرفته اید، از دیزاینر گل آرایی خود بخواهید برای چیدمان دسته گل به سبک کلاسیک  یا مدرن بودن آن هم دقت کند. در صورت تمایل هم می توانید برای آقای داماد گل سینه ای هماهنگ با دسته گلتان سفارش دهید و استایل داماد را منحصر به فرد کنید.

 

گل آرایی مراسم عروسی -5

گل آرایی مراسم عروسی -4

گل آرایی مراسم عروسی -3

گل آرایی مراسم عروسی -2

گل آرایی مراسم عروسی -1