09128000922

کیترینگ عروسی

کیترینگ عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

کیترینگ عروسی

 

در زمان های قدیم عروسی ها هرچه ساده تر برگزار می شد. شام عروسی را معمولا خانم های با تجربه اقوام و آشنایان طبخ می کردند. همچنین با ساده ترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می کردند.

با گذشت زمان و با مجلل تر شدن مراسم ها پذیرایی از میهمانان، حرفه ای سخت و تخصصی شد. از این رو کیترینگ های عروسی سرو انواع غذا های فرنگی و ایرانی، نوشیدنی های سرد و گرم، دسر و شیرینی را کیترینگ عروسی بر عهده  گرفتند.

امروزه وجود کیترینگ عروسی از ملزومات اجرای یک مراسم بی نقص و کامل است. عروس و داماد با انتخاب کیترینگ عروسی مناسب می توانند دیگر نگران نحوه ی اجرای مراسم و پذیرایی از میهمانانشان نباشند و از جشن خود نهایت لذت را ببرند.

 

نحوه ی انتخاب کیترینگ عروسی

شما می توانید با مشاوره گرفتن از خود کیترینگ مورد نظر، مشاهده نمونه کار های آن ها و با مراجعه حضوری برای تست غذا به راحتی کیترینگ مناسب و توانمندی را برای جشن عروسی خود برگزینند.

 

وظایف کیترینگ عروسی

برنامه ریزی درست، نحوه ی طبخ غذای حرفه ای، ظروف مدرن و زیبا، میوه های تازه و مناسب جشن، تهیه کیک و شیرینی، سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دیزاین میز شام و بارهای میوه و کیک از وظایف اصلی یک کیترینگ عروسی خوب است.

 

کیترینگ سورینو

کیترینگ سورینو با داشتن کادری مجرب و توانمند در زمینه ی طبخ و سرو انواع غذاها، نوشیدنی، دسر، شیرینی و کیک آماده ی ارائه خدمات متنوع به شما عزیزان است.
با سپردن مراسم خود به تیم سورینو خاطره ای به یاد ماندنی و تکرار نشدنی برای خود و میهمانانتان خلق کنید.

 

کیترینگ عروسی -7

کیترینگ عروسی -6

کیترینگ عروسی -5

کیترینگ عروسی -4

کیترینگ عروسی -3

کیترینگ عروسی -2

کیترینگ عروسی -1