09128000922

ژست عکاسی عروس و داماد

ژست عکاسی عروس و داماد

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

ژست عکاسی عروس و داماد

از آن جایی که جشن عروسی تنها یک روز است و فقط از آن خاطراتش به جا می ماند چه بهتر که خاطرات آن روز تکرار نشدنی را هر چه زیبا تر ثبت کنیم.

در عکاسی از عروس و داماد نحوه ی ژست گرفتن عروس و داماد از هرچیزی مهم تر است. این که عکاس شما چقدر حرفه ای و مطابق با ترند های روز باشد هم تاثیر زیادی بر عکس هایتان دارد.

اصولا عروس و داماد ها به دو دسته تقسیم می شوند. عده ای از آن ها دوست دارند در عکس ها ژست ها مختلفی بگیرند و عده ی دیگر دوست دارند خودشان باشند و همه ی عکس ها زمانی گرفته شود که حواسشان به دوربین نیست.

حتی اگر به ژست گرفتن علاقه مندید، سعی کنید از قبل عکس های متنوع و زیادی را ببینید تا درکتون از عکاسی و ژست گرفتن بالا برود. همچنین این کار باعث می شود تا در هنگام عکاسی طبیعی تر ژست بگیرید و عکس هایتان و خشک و بی روح نباشند.

قبل از قرارداد با هر آتلیه ای نمونه کار های او را با دقت ببینید و خلاقیت آن ها را در عکس ها بسنجید. اگر که به انتخاب آتلیه مطمئن شدید، در روز عروسی و یا عکاسی به او اطمینان کنید و سعی کنید هر کاری را که از شما می خواهند به نحو احسن انجام دهید.

باغ و عمارتی که انتخاب می کنید هم تاثیر زیادی در زیبایی عکس هایتان دارد پس هنگام انتخاب مکان مورد نظر برای عکاسی به دیزاین آن توجه کنید.

اگر که اعتقادات مذهبی دارید و حجاب برایتان در الویت است شما باید برای عکاسی از اماکن خصوصی استفاده کنید. متاسفانه لوکیشن های خصوصی محدود تر هستند و همینطور قیمت بالاتری نیز نسبت به لوکیشن های دیگر دارند.

در آخر به یاد داشته باشید که در هنگام قرار گرفتن جلوی دوربین حس خوب به هم رسیدنتان را برای هم یاد آور شوید و تا آن حس زیبا هم در عکس ثبت شود. و تنها مهم این است که شما خودتان باشید و از عکاسی در آن روز منحصر به فرد لذت ببرید.

 

ژست عکاسی عروس و داماد -5

ژست عکاسی عروس و داماد -4

ژست عکاسی عروس و داماد -3

ژست عکاسی عروس و داماد -2

ژست عکاسی عروس و داماد -1

ژست عکاسی عروس و داماد