09128000922

نکاتی برای انتخاب ماشین عروس

نکاتی برای انتخاب ماشین عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نکاتی برای انتخاب ماشین عروس

ماشین عروسی از آیتم هایی است که معمولا در ظاهر بی اهمیت است و انتخاب آن به تعویق می افتد.
اما بر خلاف تصور عموم ماشین عروس در عکس و فیلم اهمیت بسزایی دارد و همچنین هنگام ورود و خروج عروس و داماد چشم ها همه به ماشین آن ها است.
پس لازم است مقداری وقت برای انتخاب ماشین و دیزاین آن در نظر بگیرید. اما برای انتخاب مدل ماشین عروس وسواس به خرج ندهید. زیرا مدل ماشین اهمیت چندانی ندارد. البته این در صورتی است که طرفدار یک عروسی خاص و لاکچری نباشید. در این حالت می توانید از ماشین خود و یا بستگانتان استفاده کنید.

اما اگر رویای ماشین عروس لوکس یا عتیقه را در سر دارید، بهتر است به سراغ کرایه ماشین بروید. در کرایه ماشین های لوکس به مقدار قابل توجهی که باید وثیقه بگذارید توجه داشته باشید. چون ممکن است یک خط ساده بر روی پورشه یا لیموزین خرج زیادی بر گردنتان بیاندازد.

اگر که کمی جسارت داشته باشید و به متفاوت بودن علاقه مند باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از ماشین های عتیقه و کلاسیک  مانند فلوکس ، شورلت قدیمی، بنز و... استفاده کنید. اما از لحاظ فنی باید این ماشین ها حتما چک شوند  تا در وسط مراسم مشکلی برایتان به وجود نیاورند.

شاید در انتخاب رنگ ماشین عروس سردرگم باشید. رنگ های رایج ماشین عروس سفید و مشکی خاکستری است. اگر که ماشین تیره مد نظر دارید بهتر است برای گل آرایی از رنگ های تند استفاده کنید. اما انتخاب ماشین عروس سفید به شما این امکان را می دهد که هر رنگ گلی را برای دیزاین به کار ببرید.

بهتر است برای گل آرایی ماشین عروس به گل های به کار رفته در دسته گل عروس و همینطور دیزاین فضای مراسم توجه شود. این هماهنگی در گل آرایی باعث جلوه ی خاصی می شود. سعی کنید طرح های ساده تر و مینیمال برای دیزاین ماشین در نظر بگیرید. مخصوصا اگر که یک ماشین لوکس انتخاب شما است گل آرایی شلوغ مدل و زیبایی ماشین را پنهان می کند. اما اگر که انتخابتان ماشین عتیقه و کلاسیک است بهتر است دیزاین آن هم کلاسیک باشد. 

 

نکاتی برای انتخاب ماشین عروس -1

نکاتی برای انتخاب ماشین عروس -2نکاتی برای انتخاب ماشین عروس -3