09128000922

نکات خرید سرویس طلا عروس

نکات خرید سرویس طلا عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نکات خرید سرویس طلا عروس

یکی از اکسسوری های مهم برای یک عروس جواهرات است.توجه به آرایش و موهای عروس نگاه ها را به سمت گردنبند و گوشواره ی او سوق می دهد.
همچنین جواهرات عروس در عکس و فیلم جلوه ی ویژه ای دارند. سرویس جواهر عروس معمولا از یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند تشکیل می شود.

اولین نکته در انتخاب سرویس طلا و جواهر عروس رنگ زرد یا سفید آن است. در گذشته طلای سفید را بی ارزش می دانستتد. اما امروزه رنگ سفید در طلا طرفداران خاص خود را دارد. اگر که رنگ پوستتان گندمی است پیشنهاد ما به شما این سرویس طلای زرد با ترکیب طلای قرمز است. اما اگر پوست سفیدی دارید جواهر سفید درخشندگی پوستتان را چند برابر می کند.

در ضمن از سالم بودن قفل های گردنبند، دستبند و گوشواره های خود اطمینان حاصل کنید.

انتخاب سرویس بر اساس چند نکته مانند یقه ی لباس، کشیدگی گردن، سایز اندامتان انجام دهید. به طور مثال اگر که یقه ی لباس عروسیتان پوشیده است  بهتر است از گردنبند هایی بلند و بزرگ انتخاب کنید که مدل سرویستان نمایان شود. یا اگز گردنی باریک و کشیده دارید گردنبند های طوقی شکل با پهنای کم مناسب شما نیست. اما اگر شانه های افتاده و چاقی دارید انتخاب دو گردنبند ظریف که با هم ترکیب شده اند انتخاب بهترب برای شما است. همچنین می توانید در صورت داشتن لباس ساده یا یقه ای صاف و دکلته تنها از گوشواره های بلند و ریش دار استفاده کنید. که این کار می تواند جذابیت و خاص بودنتان را چند برابر کند.

به عنوان نکته ی آخر از تیم مشاوه ی سورینو به خاطر داشته باشید که طلای خود را از مکان های معتبر خرید کنید. و حتما از فروشنده تقاضای فاکتور داشته باشید و همواره از آن محافظت کنید.

تیم سورینو امیدوار است در شب و روز عروسیتان همانند نگینی در مجلس بدرخشید.

 

نکات خرید سرویس طلا عروس

نکات خرید سرویس طلا عروس