09128000922

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته

شاید برایتان سوال باشد که عکاسی فرمالیته چیست؟
عکاسی فرمالیته به زبان ساده تمرینی برای عروس و داماد شدن در روز اصلی است که به آن پیش کاری هم گفته می شود.
عروس و داماد روزی را قبل از مراسم عروسی انتخاب می کنند و در آن روز آماده می شوند تا در لوکیشن مورد علاقه ی خود و در تایم مساعد به عکاسی بروند. دلیلی که عروس و داماد ها روزی را برای عکاسی فرمالیته یا همان پیش کاری در نظر می گیرند این است که در روز عروسی دیگر نگران دیر رسیدن به تالار و خشستگی و ... نباشند و در آرامش کامل بدون محدودیت زمانی عکاسی کنند.

از نکات خوب عکاسی فرمالیته این است که شما یک بار قبل از مراسم راه رفتن با لباس عروس رقصیدن و... را تمرین می کنید و برای جشن عروسی اصلی آماده می شوید.
شاید هم بخواهید برای عکاسی فرمالیته از لباس و آرایش متفاوتی استفاده کنید تا عکس هایتان با روز عروسی متفاوت باشد و 2 مدل عکس و فیلم داشته باشید.

از دیگر مزایای عکاسی فرمالیته می توان به افزایش زمان عکاسی نسبت به روز عروسی، عکاسی در شب، ساخت ویدیو ی فرمالیته برای نشان دادن در روز عروسی و تایم کافی عکاس برای ویرایش و ادیت اشاره کرد.
شما می توانید هر مکانی را برای عکاسی و فیلمبرداری فمالیته انتخاب کنید. از لوکیشن های خارج از کشور گرفته تا لوکیشن های جذاب داخلی مناسب فرمالیته است.

لوکیشن خلاقانه ای که این روزها ترند شده است منزل عروس و داماد است.

زمان مناسب برای اقدام عکاسی فرمالیته حداقل 20 روز قبل از مراسم عروسی است تا فرصت کافی برای انتخاب عکس ها و ویرایش ویدیوی فرمالیته داشته باشید.

از معایب عکاسی فرمالیته می توان به هزینه هایی که برای آرایش و لباس عروس و عکاس فیلمبردار اشاره کرد و همچنین ممکن است حس و حال عروس و داماد در روز فرمالیته واقعی نباشد.
اما آنقدر مزایای عکاسی فرمالیته زیاد است که معایب آن به چشم نمی آید.

 

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته -4

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته -3

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته -2

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته -1

معایب و مزایای عکاسی فرمالیته