09128000922

مدل موی عروس

مدل موی عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

مدل موی عروس

بعد از آرایش صورت و گریم چهره عروس نوبت به مدل موی او می رسد. مدل موی عروس مهم ترین عامل برای زیبا تر شدن و پایین آوردن سن او است.

شینیون یا همان آرایش مو با تغییر شکل و حالت دادن توسط متخصص های حرفه ای انجام می شود. آرایشگر های مو که به آن ها هیر استایلر هم گفته می شود باید با توجه به سلیقه ی عروس ، فرم صورت ، گردن، قد او و همین طور مدل تور و لباسش  موهای او را به بهترین شکل ممکن دیزاین کند.

یک هیر استایلر حرفه ای باید با انواع جنس مو آشنایی و شناخت کافی داشته باشد و هر مویی را متناسب با خودش آرایش کند. همچنین این که عروس در کدام مرحله ی ازدواج قرار دارد و این مدل مو برای کدام مراسم او است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به دلیل جنب و جوشی که اغلب در مراسم عروسی وجود دارد پایه ی شینیون عروس باید محکم باشد تا با کمی شادی و رقص مو ها به حالت اولیه خود باز نگردد.

گاهی بهتر است که مدل موی خود را در روز عروسی به آرایشگر بسپارید. زیرا او با توجه به تجربه ای که دارد می تواند انتخاب بهتری با توجه به آیتم ها و ظاهر شما در روز عروسی داشته باشد. اما اگر مدل موی خاصی مد نظرتان است اولا که از هیراستایلر خود بخواهید نظرش را نسبت به مدل با توجه به ظاهر شما بگوید. همچنین حتما عکس انتخابی را به او نشان دهید و سعی نکنید به طور شفاهی برای او مدل موی خود را توضیح دهید.

سعی کنید مدلی که در نظر می گیرید با توجه به حجم و قد موهایتان باشد تا مجبور نشوید موی مصنوعی و اکستنشن به موهایتان اضافه کنید.  زیرا موی مصنوعی و پروتزهای مو هر چقدر هم که طبیعی باشند بالاخر معلوم می شوند و در عکس جلوه ی خیلی بد خواهند داشت.

درآخر توجه داشته باشید که حساسیت زیادی در انتخاب مدل موی خود به خرج ندهید زیرا شما در آن روز با آن لباس و جایگاهی که دارید به زیبایی هر چه تمام تر می درخشید.

 

مدل موی عروس -3

مدل موی عروس -2

مدل موی عروس -1

مدل موی عروس