09128000922

مدل لباس نامزدی

مدل لباس نامزدی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹

مدل لباس نامزدی

جشن نامزدی اولین مراسم رسمی است که عروس و داماد در آن شرکت می کنند و تمامی اعضای خانواده ی همسر خود را می بینند. از این رو انتخاب لباس نامزدی بسیار مهم است. در این مقاله سعی کرده ایم با یادآوری چند نکته در انتخاب مدل لباس نامزدی شما را یاری کنیم.

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که جشن شما قرار است چگونه برگزار شود. اگر که جشن خانوادگی و کوچکی در نظر دارید بهترین انتخاب، انتخاب لباسی ساده است. اما اگر تعداد میهمانان زیاد است و جشن مفصلی تدارک دیده اید می توانید لباسی مجلل و کار شده انتخاب کنید.

دومین نکته انتخاب رنگ لباس نامزدی است. پیشنهاد ما به شما این است که رنگی متفاوت با رنگ لباس عروسی انتخاب کنید. همچنین در انتخاب رنگ لباس می توانید به ترند سال و رنگ پوستتان توجه کنید. اگر هم که جزو آن دسته از عروس و داماد هایی هستید که به ست کردن لباس هایتان با هم علاقه مندید، بهتر است لباس نامزدی خود را با کراوات و یا پیراهن داماد هماهنگ کنید. همچنین داماد می تواند کت و شلوار خود را در طیف رنگی لباس شما اما تیره تر انتخاب کند.

نکته ی دیگر در انتخاب مدل لباس نامزدی، سبک مورد نظر شما است. از نظر ما بهترین انتخاب پیراهن بلند است. اما می توانید متناسب با جشن کت و دامن یا پیراهن کوتاه فانتزی بپوشید.

توجه به فرم هیکل هم در انتخاب لباس نامزدی بسیار تاثیر گذار است. اگر که توپر و درشت هستید و شاید هم اضافه وزن دارید سعی نکنید با انتخاب لباس سایز بزرگ، خود را در زیر لباس پنهان کنید، که این انتخاب شما را درشت تر از چیزی که هستین نشان خواهد داد. بهترین انتخاب برای شما لباسی دقیقا متناسب با سایزتان است. اما اگر ریز نقش و ظریف هستید پیشنهاد ما به شما لباسی با دامن پفی و پیراهن های پرنسسی است.

در آخر به یاد داشته باشید که بهترین لباس، لباسی است که شما در آن احساس راحتی و زیبایی می کنید و در انتخاب مدل لباس نامزدی تنها به خواسته ی خود و همسرتان توجه کنید.

 

مدل لباس نامزدی -5

مدل لباس نامزدی -4

مدل لباس نامزدی -3

مدل لباس نامزدی -2

مدل لباس نامزدی -1

مدل لباس نامزدی