09128000922

ماه عسل عروسی چیست؟

ماه عسل عروسی چیست؟

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

ماه عسل عروسی چیست؟

 

اولین سفر دو نفره ی عروس و داماد بعد از جشن عروسی به ماه عسل معروف است. عروس و داماد برای رهایی از استرس اجرای مراسم و همچنین داشتن روزی سخت و پر از هیجان، ترجیح می دهند که به یک سفره عاشقانه ی دو نفره بروند  و با انرژی مضاعف به  سوی زندگی جدید خود گام بردارند.

 

انتخاب لوکیشن ماه عسل

اصلی ترین قسمت یک ماه عسل انتخاب لوکیشن است. فرقی نمی کند که هدفتان مسافرت داخلی یا خارجی است. مهم این است که این لوکیشن مورد علاقه هر دوی شما باشد. پس به علایق هم احترام بگذارید و با هم توافق کنید که مقصدتان برای ماه عسل کجا باشد.

 

خسیس نباشید

یکی از کارهایی که باید انجام دهید صرفه جویی در خرج و مخارج عروسی است. بعد از آن هر چه باقی ماند را صرف یک ماه عسل مجلل و رویایی کنید. بهتر است در ماه عسلتان خساست به خرج ندهید و تا جایی که زمان و بودجه اتان اجازه می دهد از سفر خود لذت ببرید.

 

نه به ماه عسل دسته جمعی

ممکن است دوستان یا اعضای خانواده پیشنهاد یک ماه عسل دسته جمعی را به شما دهند. اما یادتان باشد که این سفر تنها یک بار اتفاق می افتد. پس کاملا محترمانه درخواست آن ها را رد کنید و درگیر تعارف و رودروایستی های معمول نشوید.

 

واقع بین باشید

نکته ای که باید به آن توجه داتشه باشید این است که یک ماه عسل واقعی با آن چه در فیلم ها می بینید کاملا متفاوت است. شما با یک انسان  معمولی با تمام حواس خوب و بد سفری مشترک خواهید داشت. پس انتظار نداشته باشید که پارتنر شما تمام طول سفر خود را در اختیار شما باشد.

 

پیداکردن شناخت نسبت به یک دیگر

همان طو که از قدیم گفته اند در سفر باید یک دیگر را شناخت. اگر این اولین سفر دو نفره شما باشد باید انتظار رفتار های متفاوت و جدیدی را از همسر خود داشته باشید. بهتر است بر سر مسائل کوچک دلخوری به وجود نیاورید و عاشقانه ترین مسافرت عمرتان را به کام خود تلخ نکنید.

 

چک لیست

قبل از سفر به ماه عسل چک لیستی از تمام کارهایی که باید انجام دهید و تمام وسایلی که نیاز دارید تهیه کنید تا در حین مسافرت استرس و نگرانی نداشته باشید. بهتر است پول ها، کارت های بانکی و شناساییتان را در جای امنی قرار دهید و حواستان دائما به آن ها باشد. و حتما به یاد  داشته باشید که این سفر را تا جای ممکن بدون تنش و استرس بگذرانید و خاطره ای دلچسب برای خود و همسرتان خلق کنید.

 

ماه عسل عروسی چیست؟ -1

ماه عسل عروسی چیست؟ -2

ماه عسل عروسی چیست؟ -3

ماه عسل عروسی چیست؟ -4

ماه عسل عروسی چیست؟ -5

ماه عسل عروسی چیست؟ -6

ماه عسل عروسی چیست؟ -7