09128000922

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹

لباس عروس ساده

هر زمانی که اسم لباس عروس به گوشمان می خورد، تصویر یک لباس مجلل با کلی سنگ های گران قیمت پیش چشمانمان ظاهر می شود. به خصوص سلیقه ی اکثر خانم های ایرانی به سمت و سوی لباس عروس های پر کار سوق پیدا می کند. اما امروزه لباس عروس ساده هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. لباس های ساده برای جشن عروسی پیش از این بین اروپایی ها رواج داشته و دارد. از این رو به سبک ها و مدل های ساده، اروپایی هم گفته می شود.

اگر که می خواهید شیک و متفاوت در روز عروسیتان ظاهر شوید پیشنهاد ما به شما این است که لباس عروس ساده انتخاب کنید. شما با انتخاب یک استایل ساده این لطف را در حق خود خواهید کرد که هر بار به آلبوم عروسیتان نگاه می کنید از انتخاب خود لذت ببرید. سادگی همیشه زیبا است و تکراری و قدیمی نمی شود.

لباس عروس های ساده معمولا دامن های بدون پف، تور و شیفون هستند اما می توان آن ها را با هر طرح و مدلی همراه کرد. پیراهن ساده و به صورت دکلته طرفداران بیشتری دارد اما امروزه لباس عروس های ساده و پوشیده هم مورد استقبال قرار گرفته است.

بهتر است با یک لباس عروس ساده آرایش صورت و موهایتان هم ساده باشد تا در این صورت کاملا خاص و اروپایی به نظر بیایید. همچنین می توانید برای لباس عروس ساده ی خود تور و تاج پر زرق و برقی انتخاب کنید تا به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. همچنین انتخاب لباس ساده باعث می شود جواهرات شما در روز عروسی دو چندان به چشم بیاید و بر زیبایی شما بیافزاید.

 

لباس عروس ساده -3

لباس عروس ساده -2

لباس عروس ساده -1

لباس عروس ساده