09128000922

عقد در فضای باز

عقد در فضای باز

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

عقد در فضای باز

همان طور که می دانید جشن عقد یکی از مهم ترین مراسم های ازدواج است. به دلیل اهمیت زیادی که این جشن برای عروس و داماد ها دارد طبیعی است که آن ها بخواهند یک جشن رویایی و بی نقص داشته باشند.

انتخاب مکان برگزاری جشن عقد از مهم ترین نکاتی است که باعث می شود این مراسم خاطره انگیز شود. برگزاری جشن عقد در فضای باز یکی از زیبا ترین و رمانتیک ترین انتخاب ها است. اما بر پایی جشن در فضاهای باز مثل باغ یا روف گاردن ها سخت تر از برپایی در سالن ها و تالار ها است. به همین خاطر در این مقاله سعی کرده ایم با یادآوری یک سری نکات ضروری برگزاری جشن عقد در فضای باز را برایتان ساده تر کنیم.

اصلی ترین نکته ای که در اجرای جشن عقد در فضای باز باید به آن توجه کنید آب و هوا است. حتما از قبل آب و هوای روز جشن را چک کنید تا با باران و باد ناگهانی سوپرایز نشوید. فضای بازی مناسب جشن است که یک فضای سرپوشیده نیز داشته باشد تا در موقع لزوم بتوان از آن استفاده کرد. اگر که در تابستان جشن عقد خود را برگزار می کنید سرو نوشیدنی های خنک را فراموش نکنید. همچنین وسایل خنک کننده در نزدیکی میهمانان قرار دهید. اگر هم که جشنتان در فصول سرد است باید از قبل به میهمانان اطلاع دهید که جشن در فضای باز است تا وسایل مورد نیاز خود را همراه داشته باشند.

یکی دیگر از نکات مهم برگزاری عقد در فضای باز انتخاب لباس و آرایشتان است. حتما هنگام انتخاب لباس مراسمتان این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است در فضای باز سرد یا گرمتان شود و یا باد دامن لباستان را جا به جا کند. برای آرایش صورت و موهایتان هم این نکته را به آرایشگر خود حتما گوشزد کنید که مراسمتان در فضای باز برگزار می شود تا با یک باد ملایم موها و آرایشتان به هم نریزد.

چیدمان صندلی فضای باز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صندلی ها باید به گونه ای چینش شود که میهمانان پشت به آفتاب بشینند و به فضای جشن دید کاملی داشته باشند.

 

عقد در فضای باز -2

عقد در فضای باز -1

عقد در فضای باز