09128000922

راهنمای خرید کفش عروسی

راهنمای خرید کفش عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

راهنمای خرید کفش عروسی

کفش عروسی بر خلاف آن که تنها یک شب پوشیده می شود و در زیر لباس پنهان است از اهمیت زیادی برخوردار است.
عروس ها به دلیل آن که مدت زمان زیادی را در هنگام عکاسی مشغول ایستادن و فیگور گرفتن هستند و در شب جشن جنب و جوش زیادی دارند باید به نکات که در زیر به آن اشاره می کنیم توجه کافی را داشته باشند.

- توجه به راحتی کفش و کیفیت آن از مهم ترین نکات برای خرید کفش عروسی است. کفش باید نرم و سبک، مقاوم و با دوام و قابل انعطاف باشد. باید در نظر داشته باشید کفش مورد نظر به هیچ عنوان تنگ نباشد و به پاشنه و پنجه های پایتان فشار وارد نکند. برای آن که به کفش عروسیتان عادت کنید بهتر است دو سه هفته قبل از مراسمتان بار ها آن را بپوشید و راه بروید.

- اگر در همه ی مراسم ها پاشنه ی کفشتان بیشتر از 3 تا 5 سانت نیست، بهتر است به سراغ کفش هایی با پاشنه ی 10 سانت نروید. توجه به اختلاف قد شما با آقای داماد هم از نکاتی است که اهمیت زیادی دارد. اگر که تفاوت قدتان با آقا زیاد نیست سعی کنید از کفش های تخت یا پاشنه های کوتاه استفاده کنید. ولی اگر اختلاق قد قابل توجهی با آقای داماد دارید  و لباس عروستان هم بلند است، می توانید کفش های لژدار را انتخاب کنید که هم راحت تر باشد وهم فشار کمتری را به پا و کمرتون وارد کند.

- معمولا قیمت کفش های عروسی ارزان نیست و از آن جایی که اغلب تنها یک شب قابل استفاده هستند مقرون به صرفه نیست که آن ها را خریداری کرد. برای حل این مشکل می توانید کفشی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری و همینطور راحتی برای استفاده در مراسم های دیگر هم مناسب باشد. 

- پاها عموما در زمان صبح کوچک ترند اما در غروب و عصر پا ها ورم بیشتری پیدا می کنند. پس خرید کفش هایتان را به بعد از ظهر موکول کنید تا زمان استفاده به پایتان تنگ نباشد.

- برای روز عروسی دو جفت کفش در نظر بگیرید. چون امکان دارد پاشنه کفشتان بشکند و یا کفشتان پایتان را اذیت کند. بهتر است کفش دومی که انتخاب می کنید راحت تر و پاشنه ی کوتاه یا تخت داشته باشد.

- عموما کفش ها از آن دسته اکسسوری هستند که از طیف رنگ های روشن انتخاب می شود. اما می توانید رنگی متضاد با لباس عروستان در نظر بگیرید تا هنگام عکاسی یا بالا گرفتن لباس جلوه ی خاص تری داشته باشد.

- با توجه به فصل برگزاری جشن عروسی و همین طور فضایی که مد نظر دارید کفش مناسب را انتخاب کنید. اگر که فضای مراسم شما سطحی صاف دارد به کف کفش خود دقت کنید تا ک عاج یا شیار داشته باشد. برای فضاهایی مانند باغ هم کفشی با پاشنه ی بسیار بلند و نازک خریداری نکنید تا هنگام قدم زدن و رقصیدن کفشتان در گل و لای فرو نرود و راه رفتن را برایتان دشوار نکند.

 

راهنمای خرید کفش عروسی -1

راهنمای خرید کفش عروسی -2

راهنمای خرید کفش عروسی -3

راهنمای خرید کفش عروسی -4

راهنمای خرید کفش عروسی -5

راهنمای خرید کفش عروسی -6