09128000922

راهنمای انتخاب لباس داماد

راهنمای انتخاب لباس داماد

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

راهنمای انتخاب لباس داماد

معمولا انتخاب لباس داماد با کمی تاخیر در روزهای باقی مانده تا مراسم عروسی انجام می شود. به همین دلیل ممکن است کمی ذهنتان دچار آشفتگی شود.

همان طور که لباس عروس مهم است و همه توجه ها به اوست،
داماد باید طوری لباس دامادیش را انتخاب کند که در کنار عروس بدرخشد.

برای خرید لباس داماد باید به محل برگزاری مراسم، فصل برگزاری جشن و لباس عروس توجه کرد. عموما خرید لباس دامادی به 3 سبک رایج تقسیم می شود. در ادامه به تشریح این سبک ها می پردازیم.

سبک کلاسیک
این سبک کت و شلوار قابل استفاده در تمامی مراسم ها است از یک مهمانی صمیمانه و کوچک گرفته تا یک جشن عروسی مجلل در باغ تالار. یک ژاکت مخمل در زیر کت کلاسیک به شما این امکان را می دهد تا یک استایل زیبای زمستانه داشته باشید. رنگ آبی نفتی این سبک طرفداران بیشتری نسبت به باقی رنگ ها دارد.

سبک روستایی
سبک روستایی برخلاف اسم آن جزء گران ترین سبک های کت و شلوار است. در طراحی آن از المان های طبیعی مثل کوه و رودخانه و... الهام گرفته می شود. در این استایل دقت در جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور مثال شما می توانید یک پاپیون یا کراوات پشمی و جلیقه ی پشمی همراه با کفش قهوه ای را با کت و شلوار روستایی به زیبایی هماهنگ کنید. این سبک بیشتر مناسب جشن های عروسی در فضای باز است.

سبک رنگی
معمولا داماد های جسور به سراغ این سبک می روند. انتخاب این سبک علاقه ی داماد را به هنر و زیبایی شناسی نشان می دهد. همچنین نشانه ی اعتماد به نفس بالای آقای داماد است. توصیه می شود که اگر داماد کت و شلوار رنگی را انتخاب کرد عروس به جای طلا از جواهرات تیره رنگ استفاده کند.

 

راهنمای انتخاب لباس داماد -1

راهنمای انتخاب لباس داماد -2

راهنمای انتخاب لباس داماد -3

راهنمای انتخاب لباس داماد -4

راهنمای انتخاب لباس داماد -5