09128000922

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد

شاید در وحله ی اول انتخاب آرایشگاه داماد چندان اهمیت نداشته باشد، اما اگر از آن دسته داماد هایی هستید که به ظاهر خود اهمیت می دهید و نمی خواهید در روز عروسی از همسر خود چیزی کم داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

یک سالن آرایش و پیرایش خوب باید توانایی برآورده کردن خواسته های شما را داشته باشد.

آرایشگر انتخابی شما باید تجربه ای لذت بخش برای شما به ارمغان بیاورد و کاری کند تا از نتیجه حاصل راضی باشید.

 

- مهم ترین قسمت از آماده سازی داماد برای جشن عروسی پیرایش موهای او است. سعی کنید مدل موی جدیدی را برای عروسی خود انتخاب نکنید و به همان مدل موی قدیم خود بسنده کنید. زیرا شب عروسی شب مناسبی برای آزمون و خطا نیست. اما اگر اصرار دارید که در مراسم عروسی خود متفاوت ظاهر شوید، یک بار قبل از عروسی از آرایشگر خود بخواهید شما را به طور آزمایشی کامل آماده کند. سعی کنید کوتاهی موی خود را چند روز قبل از مراسم انجام دهید تا رد قیچی موهایتان از بین برود.

- بهتر است به آرایشگر خود تاکید کنید که برای شما یگ گریم طبیعی انجام دهد تا در عکس و فیلم عروسی با عروس هماهنگی داشته باشید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که گریم به معنای آرایش برای مردان نیست. یک گریم خوب تنها نقاط قوت صورت را برجسته می سازد و عیوب آن را برطرف می کند.

- اصلاح صورت، برداشتن ابرو، گریم صورت، صاف یا فرکردن مو، رنگ مو، ماساژ سر وصورت، خدمات ناخن و پاکسازی پوست از خدماتی است که سالن های به روز پیرایش مردانه به داماد ها ارائه می دهند.با توجه به نیاز خود و بودجه اتان می توانید از هر آن چه را که مورد نیازتان است استفاده کنید.

- یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید رعایت بهداشت آرایشگر و تمامی پرسنل سالن است. از مواردی که می توان به آن اشاره کرد روپوش تمیز و مرتب، تمیزی سرشورها، میزکار و سرویس بهداشتی است.

- از موضوعات دیگری که در انتخاب سالن آرایشگاه داماد باید به آن دقت شود رفتار آرایشگر و پرسنل است. به دلیل آن که شما در آن روز دچار استرس های احتمالی هستید و باید مدت زمان زیادی را در سالن سپری کنید، محیط آن جا باید امن و آرام باشد و حس خوبی را به شما انتقال دهد.

- و در آخر سعی کنید آرایشگاهتان را نزدیک به سالن آرایش عروس و گل فروشی انتخاب کنید تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید.

 

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد - 1

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد -2

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد -3

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد -4

راهنمای انتخاب آرایشگاه داماد -5