09128000922

راهنمای انتخاب آتلیه عروسی

راهنمای انتخاب آتلیه عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

راهنمای انتخاب آتلیه عروسی

انتخاب یک آتلیه عروسی خوب ممکن است دغدغه ی بسیاری از شما باشد. زیرا تمام تدارکات و هزینه هایی که برای جشن عروسی کرده اید در یک شب تمام می شود و تنها چیزی که از آن باقی می ماند عکس و فیلم است. با رعایت چند نکته ی ساده می توانید بهترین آتلیه را با توجه به سلیقه و بودجه اتان انتخاب کنید.

- مهم ترین شاخصه برای انتخاب یک آتلیه ی حرفه ای تجربه ی آتلیه و عکاس آن مجموعه است.
البته بسیاری از آتلیه هایی که سابقه طولانی دارند با همان متد قریمی کار می کنند. مجموعه ای برای عکاسی مناسب است که نه تنها سابقه ی طولانی در این امر دارد بلکه با توجه به پیشرفت تکنولوژی خود را سازگار کرده و سرشار از ایده های نو و خلاقانه است.

- بسیاری از عکاس ها نور محیط برای عکاسی و فیلم برداری را مهم ترین نکته می دانند. پس در هنگام تماشای نمونه کارهای آتلیه به نحوه ی نور پردازی توجه لازم را داشته باشید. و فراموش نکنید که درباره ی تجهیزات نور پردازی و تعداد دوربین ها و فلش ها به خصوص در فضای باز مثل باغ همانگی لازم را انجام دهید.

- قبل از بستن قرار داد با آتلیه ی مورد نظر در مورد تعداد، سایز و کیفیت عکس هایی که قرار است چاپ کنید و آلبوم شود صحبت کنید.این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و مواظب باشید قیمت ارزان یک آتلیه شما را برای بستن قرارداد وسوسه نکند. و تمام هزینه هایی که کرده اید با عکس و فیلم های بی کیفیت از بین برود.

- لیستی از عزیزانتان که تمایل دارید با آن ها عکس یادگاری داشته باشید و همچنین لیستی از جزئیاتی که دوست دارید از آن ها عکاسی شود را تهیه کنید و به عکاس بدهید. زیرا ممکن است شما به دلیل استرس و هیجان بعضی از نکات را از قلم بیاندازید و بعدا حسرت آن ها را بخورید. در ادامه به چند مورد از عکس هایی که بهتر است در آلبوم عروسیتان داشته باشید اشاره می کنیم.

- کارت دعوت جشنتان
- لباس عروس آویزن شده به رخت آویز
- حلقه ی عروس و داماد
- عروس و ساقدوش هایش
- داماد و ساقدوش هایش
- جواهرات عروس
- لحظه وصل کردن تور عروس
- لحظه پوشیدن کت داماد
- لحظه ی دیدار عروس و داماد
- لحظه ی ورود عروس و داماد به تالار
- والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ ها
- لحظه امضای قباله سفره عقد
- لحظه برش کیک
- لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده

 

راهنمای انتخاب آتلیه عروسی -3راهنمای انتخاب آتلیه عروسی -2راهنمای انتخاب آتلیه عروسی -1