09128000922

جشن خداحافظی با مجردی

جشن خداحافظی با مجردی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹

جشن خداحافظی با مجردی

وقتی تصمیم می گیرید که قدم در مرحله ی جدیدی از زندگی به نام ازدواج بگذارید ناخودآگاه فکر و خیال هایی به ذهنتان هجوم می آورد. بسیاری از این نگرانی ها بی جا است اما در عین حال دغدغه های واقعی و مهمی هم ذهنتان را مشغول می کند.

یکی از این دغدغه ها و نگرانی ها از دست دادن دوستان ارزشمند و صمیمیتان است. فکر این که بعد از ازدواج دیگر مثل قبل نخواهید توانست از دورهمی ها و لحظات ناب دوستی هایتان لذت ببرید شما را دل مشغول خواهد کرد. درست است که این فکر تا حدی سطحی است اما نمی توان از این واقعیت فرار کرد که زندگی متاهلی کاملا با زندگی مجردی متفاوت است و نا خواسته برایتان محدودیت هایی ایجاد می کند.

از این رو جشنی شکل گرفته است به نام جشن خداحافظی با مجردی. این جشن بیشتر در غرب طرفدار دارد اما امروزه مورد توجه عروس و داماد های داخل کشور هم قرار گرفته است و با کمی تغییرات برگزار می شود.

جشن خداحافظی با مجردی در اصل باید توسط یکی از دوستان نزدیک یا خواهر و برادر عروس و داماد تدارک دیده شود. این جشن به صورت جداگانه برای زوج جوان برگزار می شود. عروس و داماد هر کدام شبی را به وقت گذرانی با دوستان هم جنس خود می گذرانند. در این شب تا جایی که توان داشته باشند به شادی می پردازند و فکر یار و شریک زندگی خود را برای یک شب از خود دور می کنند. جشن خداحافظی با مجردی که به آخرین شب آزادی هم معروف است وقت مناسبی است برای انجام دادن کارهایی که نمی توان دیگر بعد از عروسی انجام داد.

بهتر است در این شب هدایایی برای دوستان خود به عنوان یاد بود در نظر بگیرید. هدیه دادن در این جشن نه تنها دوستانتان را خوشحال و می کند بلکه می تواند نشانگر حس تشکر آمیز شما هم به آن ها باشد.

برای نکته ی آخر توجه داشته باشید از ثبت لحظه های زیبای جشن خداحافظی با مجردی غافل نشوید و حتما به یکی از دوستان یا اطرافیانتان بسپارید که حواسش به این موضوع باشد.

 

جشن خداحافظی با مجردی -3

جشن خداحافظی با مجردی -2

جشن خداحافظی با مجردی -1

جشن خداحافظی با مجردی