09128000922

انتخاب تور عروس

انتخاب تور عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹

انتخاب تور عروس

از میان اکسسوری های عروس تور زیبا ترین آن ها است. البته در زمان های دور از تور برای محافظت عروس از ارواح خبیثه استفاده می کردند. اما در ایران تور برای پوشاندن چهره عروس کاربرد داشته است تا داماد دلبر خود را بر اساس سیرت انتخاب کند نه صورت. اما امروزه تور عروس جنبه ی تزئینی دارد و بر زیبایی هر چه بیشتر عروس می افزاید.

انتخاب تور عروس باید با توجه به جزئیات انجام شود و با دیگر آیتم های عروس مانند مدل صورت، مدل آرایش، مدل مو، مدل لباس، جواهرات و فضای جشن هماهنگ باشد.

اگر که زیبایی لباس عروس تان بیشتر در قسمت پشت قرار دارد حواستان باشد که تور کوتاهی انتخاب کنید تا آن را نپوشاند. همچنین سعی کنید تور های کار شده را برای لباس های ساده و کم کار انتخاب کنید و اگر لباس پر کار مد نظر دارید تورتان باید سادهباشد تا لباستان در زرق و برق تور پنهان نشود.

تور عروس انواع مختلفی دارد و شامل تورهای خیلی کوتاه بالای چانه تا تور های بلند کلیسایی می شود. هر کدام از این تور ها بر اساس فضای جشن و لباس کاربرد دارد اما در میان آن ها تور تا نوک انگشتان با قد 90 محبوب ترین تور ها است و با همه مدل لباس عروس جور در می آید.

مدل صورت هم نقش مهمی در انتخاب تور عروس دارد. اگر صورت گرد و تپلی دارید پیشنهاد ما به شما این است که توری را انتخاب کنید که عرض آن زیاد باشد و اطراف صورتتان را بپوشاند. اما اگر صورت بیضی شکل دارید خوشحال باشید که دستتان در انتخاب تور بازاست و هر مدلی برای شما می تواد مناسب باشد. اگر هم که صورت کشیده و لاغری دارید بهتر است از تور های کوتاه و آبشاری استفاده کنید تا زیبا تر دیده شوید.

در ضمن فراموش نکنید که قبل از خریداری تور حتما با آرایشگر موهایتان مشورت کنید تا بتوانید با توجه به مدل مویی که در نظر دارید بهترین تور را انتخاب کنید.

 

انتخاب تور عروس -4

انتخاب تور عروس -3

انتخاب تور عروس -2

انتخاب تور عروس -1

انتخاب تور عروس