09128000922

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

یکی از مهم ترین انتخاب ها در مراسم عروسی، انتخاب بهترین آرایشگاه عروس است. معمولا پر ریسک ترین انتخاب عروس خانم ها به انتخاب آرایشگر بر می گردد. اما می توان با رعایت چند نکته که در این مقاله به آن می پردازیم با بهترین آرایشگاه عروس قرار داد امضا کنید. تا در بهترین شب زندگیتان مانند یک پرنسس بدرخشید.
بهترین آرایش آن است که مناسب با سن، موقعیت اجتماعی، مکان و زمان مراسم باشد. و این که آرایشگر بتواند ایراد های هر فرد را بپوشاند و زیبایی های او را نمایان کند.

شما باید قبل از بستن قرار داد با سالن آرایشگی مد نظر به آرایشگاه های مختلفی سربزنید. نمونه کار هایشان را ببنید. و یا در شوهای زنده ای که برگزار می کنند شرکت کنید. از آرایشگر خود بخواهید آرایش صورت و مو را یک بار قبل از مراسم عروسی  برایتان کامل تست کند. شما در این مرحله می توانید تصمیم نهایی را بگیرید.
حتما به این نکته توجه داشته باشید که شما قرار نیست با آرایش فرد دیگری شوید شما تنها باید زیبا تر شوبد.

از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، اخلاق و نحوه ی ارتباط گرفتن  آرایشگر و پرسنل سالن با شما است. فضای آرام و آرامش بخش می تواند شما را برای شبی پر از شور و هیجان آماده کند.

شاید هم آز آن دسته کسانی باشید که به دلیل استرس مراسم و همچنین اطمینان خاطر نداشتن به بهداشت وسایل و محیط سالن از آرایشگر خود بخواهید به منزلتان بیاید.
البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه ی آرایش در منزل حدود دو برابر هزینه ی آرایش در سالن می باشد. اما اگر که نگرانی مالی ندارید این می تواند یک گزینه ی جذاب برای روز عروسیتان باشد. 

 

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس -4

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس -3

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس -2

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس -1